Sunday 28 September 2008

血迹

星期五的早上,
五点三十分左右,
感觉上我是伤风了,
鼻涕不断的流出,
但是,
总觉得怪怪的,
为什么流得那么快呢??
很不对经哦!!
开灯一看,
真的被吓死,
我的袖子全都是血,
原来是流鼻血,
但是我真的爱睡,
拿了张棉纸,
塞着那鼻孔,
然后就睡回了,
真得很猪哦,
哈哈!!
一起身,
看见我的手掌全是血,
那时我才真的知道发生了什么事。
When I have reach office,
I have found that women is in MC again,
I really no idea what happen to her,
Minimum 3 days in a week,
She will absent,
The whole team,
Only have 3 staffs to operate it,
Luckily it wasn’t a busy day,
If not,
I really not dare to imagine the impact.
Short of man power,
It is making my life harder,
Actually I can not to care those things,
After I completed my tasks,
Then I can leave and go home,
But seen like I unable to do it,
I just worry of receiving complaints.
时间真得过得很快哦,
转眼间,
酱就一个月了,
也拿到我第一次的薪水,
今天早上,
给了婆婆一点点的钱,
不是多,
那也只是我一点点的心意,
但是,
我没想到,
她竟然哭了,
为什么呢??
真的不明白,
为什么女人那么容易哭呢??
经过十八年的爱待来照顾我,
这功劳是没有人可以抹杀的,
她永远都是我最尊敬的人。
朋友们,
你们要好好加油,
不要因为挫折而停止,
我也在努力的当中,
克服我心中的心魔,
流了太多血,
造成很多淤血,
现在的我,
慢慢而积极,
把这些血块一一清除,
不留下的一点的血迹。

No comments: